FAQs

  • U kunt eenvoudig een reservering maken via onze webpagina, door op de module in de rechterbovenhoek te klikken.

    Houd er rekening mee dat we reserveringen pas 2 maanden van tevoren aannemen. (bijvoorbeeld op 1 januari kan er voor januari en februari gereserveerd worden)

    Onze hosts zijn tijdens werkuren ook telefonisch bereikbaar - 0031(0)117 38 1223 of neem contact met ons op via e-mail - info@restaurantspetters.nl

  • Onze wateren met vis, schaal- en schelpdieren spelen een hoofdrol in onze menu's. Ook onze bereidingen zijn doordacht en de ingrediënten zijn zorgvuldig gekozen. Hierdoor kunnen we maar beperkt tegemoet komen in een menu zonder vis of lactosevrij.

    Wij vragen u te genieten van de gerechten en beleving zoals wij deze voor u hebben ontworpen.

    Wijzigingen wegens een niet gemelde allergie brengen een meerprijs met zich mee in het menu.

    Om het koken zo dicht mogelijk bij onze stijl te houden, serveren wij geen veganistische opties.

  • U kunt overnachten in een van onze suites. Wij verwelkomen u graag in Suite Sea Breeze of 't Boothuis. Meerdere nachten blijven is natuurlijk ook mogelijk.

    Neem hiervoor contact met ons op via e-mail.

    Andere mogelijkheden waar wij graag mee werken zijn:

    Hotel Rooms, Hotel de Milliano, de Passant en B&B Ensenada.

  • Ons restaurant bevindt zich op de 1e verdieping en is alleen bereikbaar via een trap.

    Daarom is het restaurant helaas niet toegankelijk voor gasten in een rolstoel, het is mogelijk om deze gasten op ons overdekte terras te ontvangen, alleen tijdens de lunch (van 12:00-14:00), als het weer het toelaat. Er is een rolstoeltoegankelijk toilet op de begane grond.

  • Eb&Food is ons overdekte terras aan de havenzijde naast ons restaurant. Hier kun je in de warme maanden 's middags heerlijk lunchen.

    Wij serveren alleen 's middags buiten.

    Het is niet mogelijk om op het terras vooraf te reserveren. We kijken op het moment zelf naar de mogelijkheid om buiten te eten.

    Bij slecht weer en in de herfst- en wintermaanden is Eb & Food niet open.

  • Wij verzoeken u vriendelijk geen huisdieren mee te nemen naar het restaurant. Zo houden we de hygiëne in het restaurant optimaal en zorgen we ervoor dat ook gasten met een allergie bij ons zorgeloos kunnen eten.

    Hulphonden zijn een uitzondering.

  • Kinderen zijn welkom in het restaurant, een eventueel aangepast menu is mogelijk, wij vragen u vriendelijk de rust van onze andere gasten te respecteren en het lawaai van telefoons en tablets tot een minimum te beperken.

    Om de doorgang voor overige gasten en personeel optimaal te houden, vragen wij u geen kinderwagens mee te nemen in het restaurant aangezien de ruimte beperkt is.

  • U kunt terecht met grotere groepen. We bespreken graag de mogelijkheden. Neem voor meer info en reserveren contact op via mail.